سید خلیل منبتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرحله ثبت نام تا روز یکشنبه 14 بهمن ماه ادامه دارد. اسامی پذیرفته شدگان مرحله ابتدایی آیین اعتکاف چهار روز بعد از اتمام مهلت ثبت نام روز 18 بهمن ماه جاری اعلام می شود.
وی موعد قرعه کشی برای تعیین پذیرفته شدگان مرحله اولیه ثبت نام را نیز روز 15 بهمن، اعلام نتایج و شروع ثبت نام تکمیلی را هجدهمین روز همین ماه و روز پایانی ثبت نام تکمیلی را 24 بهمن اعلام و بیان کرد: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.etekaf.aqr.ir مراجعه نموده و یا عدد 8 را به سامانه پیامکی 30000008 ارسال کنند.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: ظرفیت پذیرش در آیین اعتکاف امسال هزار و 970 نفر شامل 980 نفر زن و 990 نفر مرد است.
وی افزود: امسال علاوه بر ثبت نام اعتکاف برای حضور در مسجد گوهرشاد، ثبت نام برای مساجد وابسته آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد نیز از طریق همین سامانه انجام می شود. مسجد صدیقیها، مسجدالرضای احمدآباد و مسجد ملاهاشم ویژه خواهران و نیز مسجدالرضای بلوار مصلا، مسجدالرضای خواجه ربیع و مسجد امام خمینی(ره) ویژه برادران پذیرای معتکفان هستند.
منبتی گفت: آیین اعتکاف امسال طی روزهای 29 اسفند 1397 تا دوم فروردین ماه 1398 برگزار می شود. پذیرفته شدگان پس از شرکت در جلسات توجیهی، کارت شناسایی ویژه آیین اعتکاف را روزهای هفتم و هشتم اسفند ماه آتی دریافت می کنند.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.