مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات واگذاری زمین در ناحیه صنعتی داورزن انجام شده و اراضی به متقاضیان واگذار می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست خبری که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای یادآوری ارزشهای بنیادین انقلاب اسلامی و آن حماسه ها و ایثارگری ها بوده و امسال در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، بیش از40 ویژه برنامه در شهرکها و نواحی صنعتی استان آماده شده و برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی بیان کرد: در دهه فجر امسال و با حمایت‌های صورت گرفته، 16 طرح صنعتی با سرمایه گذاری 3449 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح خواهند شد.

وی افزود: راه‌اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی ما بوده و هست و در همین راستا زیرساخت ها به صورت برنامه ریزی شده انجام می شود تا صنعتگران دغدغه ای در این خصوص نداشته و روند استارت شروع کار آنها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

وی گفت: 4 واحد در شهرک صنعتی چناران، 2 واحد در شهرک صنعتی کاویان، 2 واحد در شهرک صنعتی عطار، 3 واحد در شهرک صنعتی گناباد، 1 واحد در شهرک صنعتی بردسکن، 1 واحد در شهرک صنعتی تربت جام، 1 واحد در شهرک صنعتی چرمشهر، 1 واحد در شهرک صنعتی ماشین ابزار و 1 در شهرک صنعتی کلات با کاربری غذایی ، فلزی ، شیمیایی ، نساجی ، برق و الکترونیک وکانی غیرفلزی فعالیت خود را در دهه مبارک فجر شروع خواهند کرد و با بهره برداری این واحدهای صنعتی و تولیدی، زمینه اشتغال 581  نفر فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید از رویکردهای اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی بوده و ازاین رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت هایی در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری می رسند.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل و تمهید حمایتی از صنایع کوچک از وظایف اصلی و اولویت های مهم ما بوده تا با فراهم کردن آنها، امنیت حضور سرمایه گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی و سرمایه گذاران صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون 43 درصد از صنایع، 40 درصد از اشتغال صنعتی و 24 درصد از سرمایه‌گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی قرار دارد که با 48 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 40 شهرک فعال زمینه استقرار بالغ بر 2570 واحد صنعتی را با اشتغال 74 هزار و 156 نفر فراهم کرده است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.