به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد، سید علیرضا موسوی مخترع 37 ساله اصفهانی که در گذشته موفق به کسب مدال طلای فدراسیون جهانی مخترعین در جشنواره IENA2016 آلمان شده بود این بار دو محصول کاربردی خود با نام ‌های ظرف نگهدارنده روغن و ژامبون و سوسیس ساز مکانیکی را رونمایی کرد.
براساس این گزارش موسوی علاوه بر این محصولات پیشتر موفق به ثبت و تجاری سازی محصول ربی و ظرف نگهدارنده رب آنتی باکتریال شده بود.
این مخترع جوان تلاش دارد در راستای حفظ سلامت خانواده ها محصولات و اختراعات جدیدی را تجاری سازی کرده و به بازار عرضه نماید.
در سابقه فعالیت های وی مدیر عاملی شرکت زینوین، مدیر منتخب شایسته ملی و همچنین کارآفرین برتر ایرانی به چشم می‌خورد.
گروه شرکت های زینوین مجموعه ‌ای از شرکت‌ های جدید با فن‌ آوری‌های نوین، در چهار حوزه صنایع غذایی و لوازم خانه و آشپزخانه و آرایشی بهداشتی و داروسازی می‌ باشد که با کمک تعدادی از نخبگان و نیروهای متخصص ایرانی و با تکیه بر صنعت و دانش ملی و همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته توانسته است اختراعات بسیاری را در این صنایع به تولید انبوه برساند.
از جمله این اختراعات، ظرف نگهدارنده رب (ربی)، دستگاه کبابساز حرفه ای نیمه اتومات، دستگاه هسته گیر آلبالو و گیلاس بوژان، بند رخت چتری راژان، دستگاه مخلوط کن خانگی مکانیکی شبه سیالات با RPM بالا، انواع پودر و مکمل های غذایی ، انواع روغن های خوراکی سلامت محور، اولین داروی جلوگیری از ریزش مو به روش تقویت سیستم ایمنی بدن را می‌ توان نام برد.
از دیگر دستاوردهای این گروه شرکت ‌ها ، مدال طلای مسابقات مخترعین جهان – نورمبرگ IENA 2015 ، جایزه ویژه مسابقات مخترعین جهان – پیتسبورگ INPEX2017 ، جایزه ویژه انجمن مخترعین کشور تایوان، مدال نقره المپیاد جوانان دانشگاه کارآفرینی کره WWIEA 2017 و مدال طلای مسابقات اختراعات و نوآوری های کشور کرواسی – زاگرب ARCA می باشد.
این شرکت با دارا بودن گواهی های ثبت اختراع ، گواهینامه های ایزو 9001، 10004، OHSAS ، استاندارد CE اروپا، چندین مدال جهانی IFIA، تندیس طلایی ارتقای سلامت و تندیس طلایی یکصد برند ملی محصولات پر کاربرد و جدید این صنایع را به هموطنان عرضه می کند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.