غلامرضا ضیاء شهابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس بیشینه دمای هوای امروز 29 دی ماه مشهد هفت درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به پنجشنبه گذشته 15 درجه کاهش یافته است. بیشینه دمای هوای روزهای یکشنبه و دوشنبه آتی این شهر نیز شش درجه پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: کمینه دمای هوا در برخی از مناطق خراسان رضوی در شبهای آتی تا شش درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت. همچنین کمینه دمای امشب هوای مشهد سه درجه زیر صفر پیش بینی شده اما طی شبهای آتی بیش از این میزان کاهش خواهد یافت.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در ادامه همچنین گفت: بارش باران در هشت شهرستان استان طی 24 ساعت گذشته گزارش شده که بیشترین آن در سبزوار با حدود شش میلیمتر بود.
وی افزود: همچنین طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خراسان رضوی آلودگی هوا افزایش خواهد یافت لذا پیش بینی می شود کیفیت هوای این مناطق در برخی از ساعات شبانه روز در شرایط ناسالم قرار گیرد.
ریوش با کمینه دمای هفت درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای 19 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت از تایباد با سرعت 76 کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.