مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از شروع عملیات اجرایی شبکه توزیع آب فاز توسعه ناحیه صنعتی رباط سنگ خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود مهدی‌زاده مقدم در بازدید از ناحیه صنعتی رباط سنگ، گفت: پروژه‌های زیرساختی و آبرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار بوده و تامین، تکمیل و انتقال این پروژه ها با توجه به برنامه ریزی های انجام شده صورت می پذیرد.

وی افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد ریال و در مدت 4 ماه به طول 5 کیلومتر به انجام خواهد رسید.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: سیستم یکپارچه مدیریت کیفیت در طراحی و نظارت،اجرا و تامین آب همگام با آخرین استانداردهای روز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام می شود.

وی با تاکید بر کیفیت و کمیت در اجرای پروژه‌های فنی و سرعت در انجام کارها، بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود آب در استان اجرای طرح و ساخت تصفیه‌خانه و دیگر راهکار های موثر برای مقابله با ‌کم‌آبی در دست اقدام بوده و در راستای تداوم مطلوب خدمات آبرسانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

وی در پایان گفت: این ناحیه صنعتی در زمینی به مساحت 73 هکتار ایجاد شده و فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و در کیلومتر پنج رباط سنگ – مشهد قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.