سرپرست بازرسی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: واگذاری صادرات سوخت مرزنشنیان از طریق مزایده قانونی به شرکت‌های متقاضی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حمیدرضا آذری گفت: تمام سیاست گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌های این حوزه براساس نظر کمیته سوخت استان انجام و امور مربوط به حوزه سوخت به‌عنوان یکی دیگر از خدمات متنوع سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای ساماندهی هرچه بهتر سوخت مرزی و اثرگذاری مطلوب در پیشگیری از قاچاق و هدر رفت این سرمایه ملی است.

وی افزود: واگذاری صادرات سوخت طی مراحلی قانونی از طریق برگزاری مزایده به شرکت‌های واجد شرایط، انجام می‌شود. در این فرآیند پس از اطلاع رسانی از طریق آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار و سایت سازمان به شرکت‌ها، اوراق و اسناد شرکت در مزایده سوخت در یک بازه زمانی مشخص به متقاضیان به صورت حضوری تحویل داده می شود.

آذری ادامه داد: با تعیین زمان تحویل پاکت های شرکت در مزایده، بازگشایی پاکت‌ها در حضور نمایندگان نهادها نظارتی مانند دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی، نماینده اداره کل امور اقتصادی استانداری، نماینده مدیریت حراست و مدیربازرگانی واحد فرآورده های نفتی سازمان همیاری صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.