رمضانعلی سبحانی فر عصر چهارشنبه در دیدار با مردم روستاهای شهرستان خوشاب با اشاره به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: رفع محرومیت در مناطق روستایی کشور از نعمات و برکات انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز همه مناطق روستایی کشور از امکانات آب شرب بهداشتی، برق، گاز، مخابرات و بهداشت برخوردار هستند در حالی که قبل از انقلاب برخی مراکز شهرستانها نیز از این امکانات محروم بودند.
نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مطالبات روستاها گازرسانی است که تا پایان سال 98 تمام روستاهای این منطقه از نعمت گاز برخوردار می شوند.
وی با اشاره به توسعه خدمات بهداشت عمومی ادامه داد: قبل انقلاب از هر هزار کودک 12 نفر جان خود را از دست می دادند که این آمار امروز به کمتر از یک کودک رسیده است.
سبحانی فر افزود: با وجود امکانات رفاهی و خدماتی در روستاها، جمعیت این مناطق کاهش یافته که برای رفع این مشکل مجلس شورای اسلامی زمینه ارائه تسهیلات اشتغال پایدار، بیمه روستایی، تسهیلات بلاعوض به روستاییان برای لایروبی قنوات و آبیاری های نوین را فراهم کرده است.
وی اظهار داشت: اینکه امروز مدیران، مسئولان و نمایندگان مشکلات مردم را از نزدیک لمس می کنند و بین آنها حضور دارند از نعمات انقلاب است و قبل انقلاب مردم نمی توانستند مشکلات خود را با مدیران و مسئولان مطرح کنند.
شهرستان 38 هزار نفری خوشاب به مرکزیت سلطان آباد در 197 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
32 هزار نفر از جمعیت این شهرستان روستانشین هستند.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.