رمضانعلی سبحانی فر دوشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش سبزوار افزود: بیشترین بودجه پیشنهادی سال آینده با 48 هزار میلیارد تومان مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.
وی با بیان اینکه کیفیت آموزشی به عنوان یکی از اهداف سند تحول بنیادین پیگیری می شود، اظهار داشت: با وجود افزایش اعتبار آموزش و پروش این وزارتخانه همچنان 12 هزار میلیارد تومان کمبود دارد.
وی گفت: آنچه امروز سبب رنج معلمان و دانش آموزان و آموزش پرورش شده، مشکلات مالی می باشد که ناشی از سیاستگذاری های اشتباه دهه های گذشته است.
سبحانی فر با اشاره به طرح نیروهای خرید خدمت آموزشی نیز گفت: در این طرح سرانه هر دانش آموز مشخص می شود و با نظارت و پرداخت عادلانه به نیروهای خرید خدمات آموزشی زمینه ارتقای سواد و رضایتمندی والدین و دانش آموزان فراهم می گردد.
وی افزود: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، دستگاههای مختلف دستاوردهای خود را در قالب بروشور در نمایشگاههای انقلابی در دسترس دانش آموزان و نسل جوان قرار دهند.
دیگر نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از محل کمک های بنیاد برکت ساخت 12 آموزشگاه در مناطق محروم شهرستان های غرب خراسان رضوی آغاز شده است.
حسین مقصودی افزود: همچنین از محل این کمک ها بیش از 24 هزار بسته نوشت افزار به ارزش 10 میلیارد ریال طی سال جاری بین دانش آموزان محروم شهرستان سبزوار توزیع شده است.
وی اظهار داشت: همچنین حدود هشت میلیارد ریال برای تعیین تکلیف مالکیت آموزشگاه امیر کبیر سبزوار از سوی وزارت آموزش و پرورش اختصاص یافت.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.