مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم در محل دبستان والفجر مشهد گفت: طرح تغذیه رایگان دانش آموزان دوره ابتدایی به پیشنهاد معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با همکاری آستان قدس رضوی، سپاه امام رضا(ع) و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استانهای سه گانه خراسان اجرا می شود.
قاسمعلی خدابنده افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در این چارچوب 35 هزار دانش آموز دوره ابتدایی استانهای خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی سه بار در هر هفته از طرح تغذیه رایگان در مدارس بهره مند می شوند.
وی ادامه داد: این طرح مبتنی بر برنامه وزارت آموزش و پرورش در سطح 17 استان دیگر کشور نیز اجرایی می شود. یکی از وظایف آموزش و پرورش حفظ و ارتقاء سلامت و بهداشت دانش آموزان است و برای بسیاری از دانش آموزان این امکان را ندارند که صبحانه را در کنار خانواده صرف کنند لذا طرح تغذیه در مدارس می تواند به بهبود سلامت آنها و افزایش سطح یادگیری کمک کند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این قالب دانش آموزان مقطع ابتدایی حاشیه شهر مشهد و 16 دهستان در سطح سه استان خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی تا پایان سال تحصیلی جاری زیر پوشش طرح تغذیه رایگان قرار دارند.
خراسان رضوی دارای یک میلیون و 230 هزار دانش آموز است که بیش از 700 هزار نفر آنها در مقطع ابتدایی تحصل می کنند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.