رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه در این مراسم گفت: برای ساخت این ورزشگاه که عملیات اجرایی آن از سال 1388 در زمینی به مساحت 11 هکتار آغاز شد در مجموع 100 میلیارد ریال هزینه صورت گرفت.
سید حمیدرضا امینی افزود: به همت نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس تنها برای اجرای تارتان پیست دو و میدانی این طرح 15 میلیارد ریال هزینه شد که در سطح خراسان رضوی بی نظیر و زمین دو و میدانی آن به طول 400 متر در هشت خط قابل استفاده ورزشکاران است.
وی ادامه داد: ورزشگاه پنج هزار نفری تربت حیدریه همچنین با جایگاه خبرنگاران، جایگاه میهمان ویژه، اتاق آزمایش دوپینگ، سونای خشک، اتاق ماساژ، رختکن مجزا و محوطه پارکینگ به مساحت 15 هزار مترمربع گنجایش نزدیک به 600 دستگاه خودرو را دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه همچنین گفت: در عین حال به دلیل کمبود منابع آبی و تداوم پدیده خشکسالی زمین چمن این ورزشگاه مصنوعی است.
وزیر ورزش و جوانان صبح امروز پیش از ورود به تربت حیدریه، وارد شهرستان زاوه شد و از زمین چمن ورزشگاه آن بازدید کرد. 32 باشگاه ورزشی در تربت حیدریه فعالند که هفت باشگاه آن مختص بانوان است. شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر است. همچنین در تربت حیدریه 10 هزار ورزشکار در قالب 40 هیات ورزشی فعالیت دارند. مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
7079/6121/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.