​استاندار خراسان رضوی خواستار مشارکت فعال‌تر اتاق بازرگانی در اجرای طرح ها و برنامه های اقتصادی استان شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علیرضا رزم حسینی در دیدار با غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و خراسان رضوی افزود: شرط موفقیت حماسه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت های داخلی، حمایت جدی از تولید ملی و فعالان اقتصادی است و تلاش ما حرکت در این راستاست.

وی ضمن تشریح برنامه‌های خود و ضرورت همراهی و نقش محوری بخش خصوصی بویژه اتاق بازرگانی در اجرای برنامه‌های توسعه ای گفت : برای رسیدن به این موفقیت باید همزمان سه رکن اصلی مثلث توسعه اقتصادی شامل بخش خصوصی و فعالان اقتصادی ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بخش اجرایی در کنار هم و تلاش ها در یک راستا قرار گیرد. 

وی اظهار کرد: کارکرد اصلی و منطقی این سه ضلع ، استفاده کارآمد از ظرفیت ها و توانمندی های همه این ارکان است و در این میان ائمه جمعه و علما به عنوان رهبران معنوی جامعه می توانند این هم افزایی ها را تقویت نموده و در زمینه توسعه فرهنگ سرمایه گذاری و کارآفرینی در جامعه نقش محوری ایفا کنند. 

وی تصریح کرد : امروز بیش از هر زمان به ایجاد هماهنگی و همدلی و تجمیع توان و ظرفیت ها برای اثرگذاری بیشتر و بهتر در پشیبرد امور و بهبود شرایط جامعه نیاز است و امیدواریم در سایه همراهی همه بخش ها تحقق یابد.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی ایران هم گفت: آمادگی کامل برای همکاری با استاندار جدید خراسان رضوی در راستای تحقق اهداف و برنامه های اقتصادی او را داریم. 

غلامحسین شافعی با استقبال از طرح های توسعه اقتصادی رزم حسینی افزود : اجماع و ایجاد همدلی و هماهنگی بین بخش ها و ظرفیت های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی می تواند به پیشبرد بهتر و مطلوب تر و سریع تر امور بیانجامد و شکل گیری طرح مثلث توسعه اقتصادی استاندارمی تواند به رمز توسعه استان قرار گیرد. 

وی تصریح کرد: بدین منظور بخش خصوصی استان اعم از تجاری، کشاورزی، صنعتی و معدنی آمادگی همکاری با مدیریت اجرایی استان را در حوزه های مختلف دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.