علیرضا رزم حسینی در این چارچوب همراه با رئیس بنیاد شهید و ایثارگران خراسان رضوی و معاونان استاندار بر مزار شهدای آرمیده در بهشت رضای مشهد حاضر شد و با قرائت فاتحه اخلاص و نثار شاخ گل بر مزار شهیدان با آرمانهای مقدس تجدید پیمان کرد.
وی در حاشیه این مراسم نیز به خبرنگاران گفت: فرزندان ملت برای پایمردی و دفاع از این سرزمین، اسلام و انقلاب به جبهه های نبرد رفتند و شهید شدند.
استاندار خراسان رضوی افزود: آن نسل نسلی بود که بدون هیچگونه چشمداشت و امتیاز مادی خالصانه از انقلاب اسلامی و کشور دفاع کرد و جوانان آن نسل کسانی بودند که با فداکاری جانشان را در این راه تقدیم کرده و شهید، جانباز، ایثارگر و آزاده شدند.
وی ادامه داد: همه مسئولان موظفند در جهت تعالی کشور در حوزه های فرهنگ، اقتصاد و خدمت به خانواده های معظم شهیدان تلاش کنند. من هم که از امروز خدمتگزار مردم خراسان رضوی در استانداری این استان هستم بر خود واجب دانستم به اتفاق همکاران بر مزار شهدا حاضر شویم و هم فاتحه ای بخوانیم و هم از ارواح شهدا کمک بطلبیم تا بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم.
رزم حسینی گفت: شهدای ما به شهادت رسیدند تا کشور در حوزه های مختلف متعالی شود لذا قولی که می توانم بدهم این است که سعی می کنیم این راه را در حد بضاعت و توان و امکانات خود ادامه دهیم و مسیری را برای آبادانی و پیشرفت کشور فراهم کنیم.
استاندار خراسان رضوی همچنین با حضور در منزل سردار شهید محمود کاوه با مادر و خانواده این سردار رشید سپاه اسلام دیدار و گفت و گو کرد.
رزم حسینی در این دیدار گفت: خود را مدیون شهدا و ایثارگران می دانیم و ان شا الله خداوند به برکت خون شهدا و دعای خیر مادران ایشان به خدمتگزاران مردم توفیق خدمت بیشتر و صادقانه را مرحمت کند تا بتوانیم راه شهیدان را ادامه دهیم.
مادر سردار شهید کاوه نیز خطاب به استاندار خراسان رضوی گفت: ان شا الله عاقبت به خیر شوید و بتوانید با عدالت راه شهیدان را ادامه دهید همچنانکه شهید کاوه نیز عدالت داشت و نسبت به بچه های بسیج و انقلاب با عدالت رفتار می کرد و حتی به کسانی که می خواستند به جبهه روند می گفت که اگر می خواهید به جبهه بروید از کیسه خودتان خرج کنید و این با روش کنونی برخی از افراد متفاوت است.
علیرضا حسینی 12 دی ماه جاری از سوی هیات دولت به عنوان چهاردهمین استاندار خراسان رضوی معرفی و مراسم معارفه وی دیشب با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد.
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.