مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی از بازسازی سینما فردوسی بیرجند خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر نبی‌زاده در دیدار با فرماندار بیرجند و نماینده سپاه ناحیه بیرجند به‌منظور بررسی راهکاری برای حل مشکلات سینما فردوسی بیرجند گفت: استان خراسان‌جنوبی دارای پتانسیل‌های بالقوه بسیار خوب فرهنگی و هنری است که امیدواریم بتوانیم با تعامل و مشارکت برنامه‌هایی متنوع و ماندگاری را به صورت مشترک انجام دهیم.

وی افزود: سینما باید با امکانات روز خدمات فرهنگی را به مردم ارائه کند و بازسازی و حل مشکلات سینما فردوسی را که یکی از دو سینمای موجود در مرکز خراسان جنوبی بوده، یک ضرورت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: آمادگی داریم با یک بررسی کارشناسی و پیگیری لازم با معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازسازی این سینما را در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار بیرجند نیز در این دیدار تعامل بین حوزه فرهنگی سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را ضروری دانست و گفت: کارهای خوبی در زمینه‌های فرهنگی و هنری می‌توان انجام داد.

علی ناصری اظهار داشت: مطمئن هستم با هم‌افزایی و هماهنگی بین بخشی بین همه دستگاه‌های فرهنگی استان و با برنامه‌ریزی و وجود کارهای زیربنایی می توان مشکلات و معضلات فرهنگی و هنری که در جامعه بعضا وجود دارد را از بین ببریم.

در این دیدار پس از بحث و گفت‌وگو مقرر شد سپاه ناحیه بیرجند مراحل بازسازی سینما را پس از تایید استعلامات مربوطه در گردش کار قرار دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.