زهرا مبشری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باران طی این مدت در خواف، قوچان، گناباد، جغتای، تایباد، بجستان و کلات باریده است.
وی ادامه داد: از امروز 18 دی ماه تا ظهر فردا جو به نسبت پایدار در خراسان رضوی حاکم خواهد بود اما از عصر چهارشنبه با فعال شدن سامانه بارشی، بارش باران و برف همراه با افت دما مناطق مختلف استان را فرا می گیرد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر پایه این پیش بینیها برای روز چهارشنبه هفته جاری بارشها در استان به صورت رگباری و همراه با رعد و برق بیشتر در نوار شرقی و جنوبی خراسان رضوی رخ خواهد داد.
وی افزود: روز پنجشنبه این هفته بارشها در خراسان رضوی گسترش خواهد یافت و نیمه شمالی استان را نیز فرا می گیرد گرچه حجم بارندگی زیاد نیست اما به دلیل افت دمای هوا به صورت برف و باران پیش بینی شده که تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
مبشری همچنین از وزش باد شدید و پدیده مه گرفتگی طی روزهای پایانی هفته جاری در خراسان رضوی خبر و ادامه داد: میانگین دمای هوا نیز طی دو روز آینده بین سه تا چهار درجه در نوسان است. دمای هوا روز پنجشنبه هفته جاری به میزان هفت تا هشت درجه افت خواهد کرد.
وی بیشینه دمای امروز هوای مشهد را نیز 13 درجه سلیسوس اعلام و بیان کرد: بیشینه دمای دیروز هوای این شهر 17 درجه بود و روز چهارشنبه چند درجه افزایش می یابد.
ریوش با کمینه دمای سه درجه زیر صفر و سرخس با بیشینه دمای 23 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. بیشترین سرعت وزش باد نیز طی این مدت از تایباد با سرعت 68 کیلومتر گزاش شد.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.