فرزاد فتاحی که به مه ولات سفر کرده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح را 90 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در ساخت خانه جوانان اولویت با شهرستانهایی است که تعداد سازمانهای مردم نهاد رسمی بیشتری دارند.
وی ادامه داد: ساخت خانه جوانان در تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، قوچان، کاشمر، گناباد و نیشابور در جریان است. این عملیات در نیشابور 63 درصد، در گناباد 50 درصد و در سبزوار 45 درصد پیشرفت داشته است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هم اکنون تنها یک مجموعه خانه جوانان این استان در مجموعه ورزشی تختی مشهد فعال است که به تازگی از ساختمانی استیجاری به این مجموعه نقل مکان کرده است.
فتاحی خانه جوانان را مرکز رشد و تمرکز فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد جوانان هر شهرستان توصیف و بیان کرد: شبکه ها، دوره ها و کلاسهای سمنهای جوانان در این مراکز تشکیل می شوند و این تشکلها می توانند جلسات خود را با هم در این اماکن به اشتراک گذاشته و در خصوص رفع مسائل جوانان تبادل نظر نمایند.
وی افزود: مدیریت خانه جوانان بر عهده مجمع سمنهای هر شهرستان است و این اداره کل در اداره آنها هیچگونه دخالتی ندارد و خانه های مذکور توسط جوانان اداره می شود.
فتاحی همچنین گفت: فرمانداران باید از ظرفیتهای پارلمانهای مشورتی برای تشکیل سازمان مردم نهاد استفاده کنند. هر شهرستان حداقل باید پنج سازمان مردم نهاد داشته باشد تا بتوان خانه جوان را برای آن ساخت.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین به طرحهای نیمه تمام ورزشی در مه ولات از جمله ورزشگاه هزار و 200 نفری و سالن کشتی فیض آباد اشاره و بیان کرد: امسال برای تکمیل سالن کشتی سه میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که بطور کامل تخصیص یافت.
وی افزود: برای تکمیل سالن ورزشی شهر فیض آباد نیز با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه در سال 98 اعتبار تخصیص می یابد.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در فاصله 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7079/9878/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.