علیرضا عبداللهی عصر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه افزود: مردم انتظار شفافیت و پاسخگویی از مدیران و مسئولان کشور را دارند و دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام به آحاد جامعه است.
وی اظهار داشت: برقراری حکومت اسلامی، استقلال، عزت و مشارکت مردم در امور کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و در این چهار دهه خدمات فراوان در حوزه های مختلف از جمله مخابرات، جاده، آب، بهداشت و درمان، مسکن و علم فناوری انجام شده است.
وی با اشاره به خدمات فراوان دولت تدبیر و امید در این شهرستان گفت: بهره برداری از مرکز درمان بستر داورزن با هزینه 15 میلیارد ریال، مراکز جامع سلامت، بهره مندی بیش از 95 درصد جمعیت روستایی از آب شرب و ارتقای شاخص گازرسانی روستایی برخی از این خدمات است.
عبداللهی با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف انقلاب اسلامی است، افزود: دشمن پس از نرسیدن به اهداف خود در جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه امروز با عملیات روانی رسانه ای و جنگ اقتصادی در پی رواج ناامیدی در جامعه و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است.
وی اظهار داشت: انقلاب در آستانه چهلمین سال پیروزی خود به کمال و بلوغ رسیده اما تاکنون در انعکاس خدمات انقلاب کوتاهی شده است.
وی گفت: امسال تعهد اشتغال داورزن ایجاد 520 فرصت شغلی بود که با استفاده از تسهیلات مناسب بانکی تاکنون بیش از نیمی از آن در این شهرستان ایجاد شده است.
عبداللهی افزود: از ابتدای امسال 50 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار در بخش کشاورزی به روستاییان این شهرستان در حوزه های دام و طیور، تولیدات گیاهی، صنایع تبدیلی و تکمیلی پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: 63 طرح نیمه تمام در شهرستان داورزن وجود دارد که حدود 20 طرح آن در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
وی با بیان اینکه داورزن با بیش از 2 هزار هکتار کشت گیاهان دارویی شامل شیربادیون، خاکشیر، کنجد، زیره سبز، کتیرا، گل گاوزبان و فلفل قطب این محصولات در خراسان رضوی است، گفت: نبود تعاونی های کشاورزی و مرکز خرید تضمینی و خلاء صنایع تبدیلی و فرآوری یکی از مشکلات کشاورزان گیاهان دارویی این شهرستان است.
عبداللهی افزود: داورزن با بهره مندی از آثار تاریخی و طبیعی فراوان، قرار گرفتن در مسیر جاده تاریخی ابریشم و جاده تهران - مشهد و عبور سالانه 25 میلیون مسافر و زائر بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) از این مسیر شرایط مناسبی برای جذب گردشگران دارد که باید از این فرصت برای توسعه این شهرستان استفاده شود.
شهرستان داورزن در 310 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.