رضا ترشیزیان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کشتی بزرگداشت پهلوان غلامحسن اخروی به مدت یک روز در سالن شهید بهشتی نیشابور برگزار شد و تیم های نیشابور و مشهد الف به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات 81 کشتی گیر در قالب 10 تیم از شهرستان های زاوه، فریمان، فیروزه، گلبهار، قوچان، سرخس و 2 تیم از مشهد و نیشابور به رقابت پرداختند.
ترشیزیان گفت: در این مسابقات ابوالفضل احمدی، مهدی خیری، محمد کریمی و علی فرحناک در اوزان 45، 48، 51 و 55 کیلوگرم به مقام نخست دست یافتند.
وی افزود: مهدی ارقیه، سینا رضایی و عرفان ولی زاده در اوزان 60، 65 و 71 مقام قهرمانی را به دست آوردند و پوریا نادری خادم، جواد مژدکانلو و مبین فتح آبادی نیز در اوزان 80، 92 و 110 کیلوگرم قهرمان شدند.
وی با اشاره به اینکه تیم های درگز و تایباد علیرغم معرفی تیمشان از شرکت در این دوره از مسابقات انصراف دادند، تصریح کرد: منتخبان این دوره به مسابقات قهرمانی کشور و اردوی انتخابی تیم ملی راه می یابند.
وی خاطرنشان کرد: امسال بیش از 30 مسابقه رسمی کشتی در شهرستان نیشابور برگزار شده و این آخرین مسابقه رسمی در سال 97 است.
پهلوان غلامحسن اخروی از پیشکسوتان کشتی پهلوانی و همچنین کشتی با چوخه خراسان رضوی بود که آبان ماه امسال در 61 سالگی درگذشت.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.
9869/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.