محمد شریعتمداری پنجشنبه شب در دومین جشنواره خوشرویی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در مشهد افزود: خوشرویی و مهربانی در اسلام مورد تاکید قرار گرفته است. حضرت امام هشتم (ع) نه تنها نسبت به انسانها بلکه نسبت به حیوانات هم مهربان بود و حضرت امام علی(ع) هم یکی از ویژگی های مومنان را خوشرویی و خوش خلقی معرفی کرده است.
وی با بیان اینکه روزانه یک میلیون مراجعه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و زیر مجموعه های آن انجام می شود افزود: هر لبخند و مهربانی در برخورد با این جمعیت عظیم اثرگذار است و نقش مهمی در رشد و تعالی فرهنگی دارد و اعتماد عمومی را افزایش می دهد.
وی اظهار داشت: اگر هدف سیاستهای اجتماعی افزایش سطح رفاه عمومی است، یکی از مهمترین محورها در این خصوص خشنودی و رضایت مردم است که با مهربانی و با کرامت رفتار کردن به دست می آید.
شریعتمداری گفت: کنش داوطلبانه بخشی از اقتصاد کشورهاست و مهربانی یکی از این کنشها است لذا باید در ترویج و توسعه این کنش تلاش کنیم.
دومین جشنواره، مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی با حضور 600 نفر در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان در مشهد برگزار شد.
در این مراسم بیمارستان 17 شهریور و پلی کلینیک بلال حبشی مشهد و پلی کلینیک تخصصی نیشابور به عنوان مراکز برتر در موضوع خوشرویی لوح تقدیر دریافت کردند.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.