به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین معصومی روز سه شنبه در جمع خانواده شهدا و ایثارگران بجستان افزود: با سفرهای شهرستانی بستری برای ارتباط دو سویه مسئولان با جامعه ایثارگری و بررسی مسائل و مشکلات آنان از نزدیک فراهم شده و حجم وسیعی از سفر ایثارگران از نقاط مختلف به مرکز استان کاهش یافته است.
وی اظهار داشت: شهدا و ایثارگران بجستان از دوران قبل از انقلاب مبارزه خود را علیه رژیم ستم شاهی آغاز کردند و بعد از انقلاب هم با حضور تاثیرگذار در صحنه و دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی خود را از این نظام به اثبات رساندند.
مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران نیز گفت: روحیه جهادی در ایثارگران نهادینه شده و آنان را به الگویی برای سایر قشرهای مردم و جوانان تبدیل کرده است.
حسن فتحی نیا افزود: فرهنگ ایثار در این شهرستان نشات گرفته از روحیه جهادی ایثارگران است و ایثارگران بجستان مردمی متدین، شهیدپرور، شجاع و مدافع ارزش‌ های ناب اسلامی هستند.
وی اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و شهادت مبتنی بر روحیه جهاد و ایثارگری در جامعه ترویج و آحاد مردم و جوانان با رشادتهای رزمندگان اسلام و شهدا و ایثارگران آشنا شوند.
حجت الاسلام حسین وحیدی امام جمعه بجستان هم گفت: شهدا با تقدیم جان خود وفاداری به این نظام را ثابت کردند و باید دلاوری‌ و فداکاری‌ های شهدا و ایثارگران که تاکنون به رشته تحریر در نیامده است، تدوین و به نسل جدید انتقال داده شود.
در این مراسم مسائل و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران بجستان مورد بررسی قرار گرفت.
شهرستان بجستان با 110 شهید، 241 جانباز و 13 آزاده در 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.