سید محمد حسینی شنبه شب در مراسم گرامیداشت 9 دی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) مشهد افزود: احمدی نژاد خدمات زیادی در دوران مسئولیت خود داشت اما برخی از مواضع وی با آرمانها و ارزشهای ما و با نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی مغایرت داشت.
وی ادامه داد: یکی از نقاط قوت نیروهای انقلابی و حزب اللهی این است که با کسی رودربایستی و تعارف ندارند، تا جایی که فردی در مسیر درست حرکت کند از او حمایت می کند اما وقتی از مسیر اصلی منحرف شد دیگر از او حمایت نمی کنند و حزب الله مسیرش را در خط ولایت ادامه می دهد.
او گفت: داشتن بصیرت مسئله ای است که تنها مربوط به سال 88 نمی شود بلکه مربوط به همه دورانها است. به این معنا که باید همیشه مردم بینش بالایی داشته باشند و تحت تاثیر فضاسازیهای کاذب قرار نگیرند، مسیر را درست تشخیص دهند، تحولات منطقه و جهان را رصد کنند و موضع گیری دقیق و بهنگام داشته باشند.
وی افزود: در حماسه 9 دی ماه مردم نشان دادند که بابصیرت هستند و تحلیل درستی از مسائل دارند و تحلیل درست و موضع گیری بجای مردم بود که به قائله فتنه سال 88 پایان داد.
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دشمن به این درک رسیده که با قلدری و قدرت نظامی نمی تواند اهداف خود را در ایران عملیاتی سازد لذا درصدد است با شوراندن مردم داخل ایران علیه نظام به هدف برسد و برای رسیدن به این مهم از قدرت رسانه ای که در اختیار دارد علیه نظام عمل می کند.
وی گفت: علاوه بر این دشمن در کشورهای مختلف افرادی دارد که تحت سلطه اش هستند و با گرفتن مواجب یا بدون آن، دانسته یا ندانسته با همدستی غرب علیه مردم کشور خودشان عمل می کنند لذا این مسائلی است که همواره باید به آن توجه داشت و امکان بروز آن در هر زمانی وجود دارد.
حسینی افزود: همین چند روز قبل رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ممکن است دشمن در سال 1398 بار دیگر فتنه ای برپا کند لذا لازم است که از حوادث سال 1388 درس گرفت. دشمن 40 سال علیه نظام جمهوری اسلامی نقشه کشید و برنامه های خرابکارانه زیادی را اجرا کرد اما همواره تیرش به سنگ خورد و هوشیاری، ایثار و فداکاری و پیوند عاطفی مردم با ولایت و مهدویت نگذاشت که دشمن به هدف خود برسد.
وی ادامه داد: دشمن در فتنه سال 1388 دچار اشتباه محاسباتی شد و نمی دانست ایران رهبری مقتدر دارد که اجازه نمی دهد چنین توطئه هایی به ثمر بنشیند و ملت ایران زیر بار بدعت نمی رود و همانطور که از اسلامیت نظام پاسداری می کند پای جمهوریت آن نیز ایستاده است.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.