برنامه زمان‌بندی جلوخان فردوسی در دو فاز طراحی شده که فاز اول آن تا 25 اردیبهشت سال 98 و همزمان با روز بزرگداشت فردوسی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، در نشست مشترک شهردار مشهد و رییس کمیسیون ویژه توسعه و عمران توس شورای شهر با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، که پیرامون مسائل توس برگزار گردید، تفاهم نامه ساماندهی پردیس 42 هکتاری آرامگاه فردوسی امضا شد.

محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در این خصوص اظهار کرد: حدود 6 ماه است که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، وارد عملیات اجرایی در احیای بافت پیرامونی آرامگاه فردوسی شده‌ایم.

وی افزود: عملیات اجرایی جلوخان فردوسی طی این مدت آغاز شده است و با تفاهمی که در گرفتن مشاور و اجرای کار قطعه دوم معروف به پردیس نیز به وجود آمده است این مجموعه 42 هکتاری که جلوخان را به کشف و رودباره متصل می‌کند نیز با همراهی اداره کل میراث فرهنگی، کلید خواهد خورد.

کلائی خاطرنشان کرد: برنامه زمانبندی جلوخان فردوسی در دوفاز طراحی شده که فاز اول آن تا 25 اردیبهشت سال 98 و همزمان با روز بزرگداشت فردوسی، به بهره‌برداری خواهد رسید، در بازدیدی که هفته گذشته صورت گرفت، عملیات اجرایی فاز اول از برنامه زمانبندی آن جلوتر است و به موقع به پایان خواهد رسید.

وی در مورد فاز بعدی نیز گفت: فاز دوم جلوخان فردوسی نیز به دلیل مشکلاتی که برای رفت و آمدهای بازدید‌کنندگان بوده با 6 ماه تاخیر نسبت به فاز اول به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.