شهردار منطقه 10 گفت: حفاظت از بوستان شمشاد در اندیشه 10 با جدیت از سوی شهرداری پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن‌علی رجب‌زاده توسعه و تقسیم عادلانه سرانه فضای سبز را با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: وجود پارک‌های محلی با توجه به سبک زندگی آپارتمان نشینی در منطقه قاسم‌آباد در واقع مجالی برای احیا و استمرار دورهمی های ساکنان و رفع کسالت زندگی ماشینی است.

وی با اشاره به ادعای فردی مبنی بر مالکیت زمین بوستان شمشاد و ارائه اجرائیه قلع و قمع مستحدثات از محاکم حقوقی، بیان کرد: مدیریت شهری تمام توان خود را مصروف می‌دارد که فضاهای سبز به عنوان ریه شهر حفظ و صیانت شود.

شهردار منطقه 10 مشهد اذعان کرد: حفاظت از بوستان شمشاد که تاکنون میلیاردها تومان برای احداث و نگهداری آن هزینه شده است، با جدیت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

رجب‌زادهتصریح کرد: امیدواریم در این راه تمامی دستگاه‌ها بخصوص محاکم قضایی شهرداری را در این رسالت حمایت و پشتیبانی کنند.

بوستان شمشاد که با متراژ 9400 مترمربع در اندیشه 7 واقع شده است، با 298 اصله درخت در حال حاضر یکی از ده‌ها بوستان منطقه 10 مشهد است. متاسفانه در حال حاضر زمین این بوستان مالک خصوصی پیدا کرده است و این شخص درصدد تخریب درختان این بوستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.