مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از بهره برداری و تجهیز چاه ناحیه صنعتی رشتخوار خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد،مسعود مهدی‌زاده مقدم در بازدید از ناحیه صنعتی رشتخوار،گفت: پروژه‌های زیرساختی و آبرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از اولویت اجرایی بالایی برخوردار بوده و تامین، انتقال و تکمیل این پروژه ها با توجه به برنامه ریزی های انجام شده صورت می پذیرد.

وی افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 510 میلیون ریال و در مدت 2  ماه به انجام رسید.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: با توجه به کمبود آب در استان اجرای طرح و ساخت تصفیه‌خانه و دیگر راهکار‌های موثر برای مقابله با ‌کم‌آبی در دست اقدام بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد شد.

وی با تاکید بر کیفیت و کمیت در اجرای پروژه‌های فنی و سرعت در انجام کارها، بیان کرد: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن امنیت حضور سرمایه‌گذاران برای احداث و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، یکی از برنامه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطر نشان کرد: با تکمیل پروژه‌ها بستر لازم برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران فراهم می شود و در همین راستا تجهیز و توسعه پروژه ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با برنامه ریزی و اولویت مناطق کمتر توسعه یافته در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 این ناحیه صنعتی فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و با 31 هکتار صنعتی در کیلومتر 3 جاده رشتخوار به خواف قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.