علی اکبرعرب عامری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سوخت نفت سفید مورد نیاز روستاییان محروم از گاز شهری بر مبنای کالابرگهای اعلام شده تامین و توزیع می شود. با هماهنگی انجام گرفته برای تامین سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان نفت سفید در فصل زمستان هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون هشت نوبت کالابرگ شامل هزار و 600 لیتر نفت سفید برای هر خانوار روستایی نفت سوز اعلام شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار به فعالیت 158 فروشندگی فعال روستایی در این منطقه اشاره و بیان کرد: پس از خرید نفت سفید به وسیله فروشندگیها، ارسال فرآورده در اسرع وقت به مناطق روستایی انجام می شود.
وی گفت: تعداد خانوار مصرف کننده نفت سفید زیر پوشش منطقه سبزوار پارسال 28 هزار 180 خانوار بود اما این میزان با توجه به توسعه شبکه گازرسانی حدود 22 درصد کاهش یافته است.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از 37 منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که هر ساله تامین و توزیع نفت را در شهرستانهای سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین، جغتای و بخشهایی از استان خراسان شمالی بر عهده دارد.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.