حمیدرضا کریم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 29 هزار و 935 فقره پرونده تخلف نیز در این مدت تشکیل شد. 24 هزار و 106 فقره از پرونده های وارده و 25 هزار و 993 فقره از پرونده های مختومه مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات است.
وی ادامه داد: سه هزار و 384 فقره از پرونده های وارده و سه هزار و 637 فقره از پرونده های مختومه نیز مربوط به بخش بهداشت و درمان و بقیه مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز بوده اند.
مدیرکل تعزیرات خراسان رضوی مجموع میزان محکومیت مالی متخلفان را در پرونده های مختومه 712 میلیارد و 305 میلیون و 835 هزار و 230 ریال اعلام و بیان کرد: عملکرد این اداره کل در سرعت رسیدگی به پرونده ها در این مدت 108 درصد بوده است.
اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در 14 شهرستان این استان اداره مستقل دارد. بر این اساس در هر اداره یک شعبه و در شهرستانهای تربت حیدریه، سبزوار و نیشابور دو شعبه صلاحیت عام رسیدگی به تخلفات اقتصادی، بهداشتی و دارو و درمان را دارند.
حوزه صلاحیت سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات امور اقتصادی در بخشهای دولتی و غیردولتی، تخلفات بهداشت، دارو و درمان و رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز است.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.