مجید مفیدی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 17 کیلومتر از مسیر این نقاط حادثه خیز طی امسال تاکنون با صرف دو میلیارد و 500 ریال هزینه اصلاح شد و سه میلیارد ریال برای اصلاح دیگر نقاط باقیمانده مورد نیاز است.
وی ادامه داد: در این چارچوب اصلاح شیب جاده به طول هفت کیلومتر در انتهای بزرگراه نیشابور - سبزوار به منظور کاهش خسارات ناشی از واژگونی خودروها صورت گرفت و 20 کیلومتر از اصلاح این مسیر باقیمانده است. همچنین 10 نقطه از ورودی و خروجی راههای فرعی به بزرگراه نیشابور - مشهد و نیشابور- سبزوار اصلاح شده اند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور به اهمیت این شهرستان در مسیر زمینی سفر از غرب و جنوب کشور به مشهدالرضا اشاره و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر چهار میلیون تردد در بزرگراه نیشابور - مشهد ثبت شده که نسبت به پارسال حدود 10 درصد بیشتر است.
وی همچنین به کاهش تلفات سوانح رانندگی اشاره و بیان کرد: امسال تاکنون میزان تلفات در راههای برون شهری نیشابور 49 مورد و راههای روستایی این شهرستان چهار مورد بود که نسبت به پارسال به ترتیب 23 درصد و 73 درصد کمتر شده است.
نیشابور دارای دو هزار و 500 کیلومتر راه همسنگ روستایی، هزار و 500 کیلومتر راه همسنگ شهری، 100 کیلومتر بزرگراه، 350 کیلومتر راه اصلی، 150 کیلومتر راه فرعی، سه هزار و 600 کیلومتر راه آسفالته، 400 کیلومتر راه شوسه همسنگ و شش راهدار خانه است.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در فاصله 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.