زهرا آهنگرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین ارتفاع برف طی 24 ساعت گذشته از باخرز و کاخک به میزان شش سانتیمتر گزارش شده است.
وی ادامه داد: در این مدت باران نیز در 16 شهرستان خراسان رضوی بارید که بیشترین حجم آن مربوط به جنوب استان و شهرستان باخرز به میزان 14 میلیمتر است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای باران و برف امروز بطور خفیف در مناطق مختلف استان ادامه می یابد. همچنین بارشهای پراکنده در نواحی شمالی و غربی خراسان رضوی برای روز سه شنبه هفته جاری همراه با افزایش ابر و شدت وزش باد پیش بینی شده است.
وی افزود: بر همین اساس کمینه دمای هوا در بیشتر مناطق خراسان رضوی ظی چند شب آینده صفر و زیر صفر خواهد بود. دیشب 18 شهرستان استان دمای صفر و زیر صفر داشتند که در این میان سردترین نقطه باخرز با دمای هشت درجه زیر صفر بود.
آهنگرزاده ادامه داد: کمینه دمای دیشب هوا در مشهد نیز یک درجه زیر صفر بود که در شبهای آتی به دو درجه زیر صفر می رسد.
وی به نوسان چند درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی تا پایان هفته جاری اشاره و بیان کرد: بیشینه دمای هوای مشهد طی امروز تا روز سه شنبه هفته جاری بین 9 تا 10 درجه سلسیوس در نوسان است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین از امروز دوم دی ماه تا دو روز آینده به ویژه در ساعات شب و اوایل صبح تشکیل مه باعث کاهش دید در اکثر نقاط استان خواهد شد.
باخرز با کمینه دمای هشت درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای 13 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بودند.
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.