دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران در این نشست تمرکززدایی را از برنامه های فدراسیون اعلام و بیان کرد: بر همین اساس در آینده نزدیک حوزه فعالیتهای فدراسیون در کشور به چند ناحیه تقسیم شده و در این چارچوب مشهد در منطقه شمال شرق این نمایندگی را به عهده خواهد گرفت.
تورج ملک محمدی در ادامه بر اهمیت آموزش و پژوهش در حوزه مراقبتهای پزشکی و تغذیه ورزشکاران تاکید و بیان کرد: هنوز در حوزه آموزش ورزشکاران و کادر فنی ورزشی کمبود وجود دارد اما در پی آموزشهای ارائه شده توسط فدراسیون به ویژه در حوزه دوپینگ و تغذیه، شاهد حضور کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی اندونزی به عنوان یک کاروان پاک بودیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: موضوع مهمتر از افزایش تعداد ورزشکاران زیر پوشش بیمه ورزشی، ارتقا کیفیت خدمات مرتبط به ورزشکاران است.
فرزاد فتاحی افزود: افزایش کیفیت و میزان خدمات ارائه شده به ورزشکاران موجب می شود خانواده ها آرامش خاطر بیشتری در خصوص رفع آسیبهای ورزشی داشته باشند.
در چارچوب نشست امروز مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی 'مریم رضایی، مجید علاوی طوسی، علیرضا مرتضوی پسند و رضا گلدوزیان' چهار نامزد ریاست این هیات برنامه های خود را تشریح کردند.
پس از آنکه رضایی و مرتضوی پسند به نفع گلدوزیان از حضور در انتخابات صرف نظر کردند، رای گیری صورت گرفت و بر این اساس رضا گلدوزیان با کسب 14 رای از 16رای ماخوذه به مدت چهار سال به ریاست هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی انتخاب و در این سمت ابقا شد.
افزون بر 320 هزار نفر در باشگاههای ورزشی خراسان رضوی فعالیت دارند که 120 هزار نفر آنان زیر پوشش خدمات بیمه ورزشی هستند.
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.