مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:بخش تعاون به عنوان بخش مردمی اقتصاد درباره توسعه اشتغال، فقرزدایی و گسترش عدالت اجتماعی نقش و تاثیر فراوانی دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: آنچه در رسیدن به سهم 25 درصدی تعاون از اهمیت بسیاری برخوردار است استفاده از پشتوانه مردمی و همان اعتماد اجتماعی است که با استفاده از قوانین بالا‌دستی، تعاون می تواند موجب توسعه عدالت اجتماعی،کاهش فقر و در نتیجه باعث کاهش فاصله طبقاتی شود.

وی افزود : سلامت کاری در حوزه تعاون برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بهترین راه توسعه عدالت اقتصادی در جامعه تقویت تعاونی‌ها است.

سنجری تصریح کرد: بخش تعاون به عنوان بخش مردمی اقتصاد درخصوص توسعه اشتغال، فقرزدایی و گسترش عدالت‌اجتماعی نقش و تاثیر فراوانی دارد از این رو نهادینه‌سازی فرهنگ تعاون و توسعه و ترویج این فرهنگ امری واجب به نظر می رسد.

وی به نقش حمل و نقل در بخش‌های مختلف و تکمیل زنجیره‌ها اشاره کرد و افزود: در چرخه تولید و انتقال محصولات تولیدی،حمل و نقل مسافر کالاها و در بخش های مختلف صنعت،خدمات،کشاورزی این نقش به خوبی دیده می‌شود که همگی این امور نشان از اهمیت این اتحادیه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.