سید مهدی علوی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد از حدود یک ماه پیش افزایش 10 درصدی بهای خدمات ناوگان تاکسیرانی اعمال شده است. برخی تاکسیرانان نیز که افزایش 10 درصدی نرخ پارسال را اعمال نکرده اند امسال روی تاکسیمترشان 20 درصد افزایش نرخ اعمال شده است.
وی با گزارشات مبنی بر افزایش 50 درصدی نرخ کرایه تاکسی اشاره و بیان کرد: چنینن افزایشی تخلف است و با رانندگان متخلف برخورد می شود. بر همین اساس گشتهای نظارتی تقویت شده اند و تعدادی گشت نامحسوس نیز برای برخورد با تخلفات فعالیت دارند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد ادامه داد: طی هفته اخیر 10 نفر از رانندگان تاکسی متخلف شناسایی و از خط تعلیق و تعدادی نیز جریمه شدند.
وی ادامه داد: شهروندان نیز در صورت مشاهده تخلف از طریق سامانه 137 و یا شماره تلفن 33448150 پلاک خودرو راننده متخلف و ساعت تخلف را اعلام کنند تا برخورد قانونی صورت پذیرد.
13 هزار و 250 دستگاه تاکسی فعال در کلانشهر 3.5 میلیون نفری مشهد به شهروندان خدمت می کنند. روزانه حدود شش میلیون سفر درون ‌شهری در این کلانشهر انجام می شود که 23 درصد آن با استفاده از ناوگان تاکسیرانی صورت می گیرد.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.