دبیر همایش به خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه به پاس افزون بر 50 سال مجاهدت بی وقفه دکتر صفایی در راه آموزش حقوق و علوم سیاسی به دانشجویان به ویژه در دوران حضور وی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، برگزار شد.
علی ظفری افزود: همایش بزرگداشت با موضوع بررسی سیر تحول تاریخی حقوق در ایران با شرکت اعضای کانون وکلای خراسان، دانشجویان دانشگاه فردوسی، دانشگاه آزاد، دانشگاه امام رضا(ع) و دانشگاه پیام نور مشهد برنامه ریزی و اجرا شد.
همچنین در این مراسم از دکتر شالفروشان عضو سابق هیات رئیسه کانون وکلا خراسان و سیدحسین سادات حسینی قاضی سابق دیوان عالی کشور به خاطر ایثار و اهدای بیش از 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر به عمل آمد.
دکتر سید حسین صفایی استاد برجسته، دبیر انجمنهای علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر حقوق خصوصی سابقه افزون بر 50 سال فعالیت حقوقی و آموزشی و ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد.
وی 20 جلد کتاب تخصصی درباره حقوق مدنی و افزون بر 50 مقاله دانشگاهی در حوزه حقوق خصوصی تالیف کرده که از منابع مرجع رشته حقوق به شمار می روند.
6070/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.