مسعود رنجبر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس افراد متقاضی می توانند در ناحیه صنعتی مه ولات نسبت به سرمایه گذاری در بخشهای مختلف اقتصادی اقدام کنند.
وی ادامه داد: هم اینک همه امکانات لازم در زمینه خدمات آب، برق، گاز و تلفن در ناحیه صنعتی مه ولات مهیا است و سرمایه گذاران در این ارتباط نه تنها هیچگونه احتیاجی به استعلام از دستگاههای اجرایی ذیربط ندارند بلکه بطور 100 درصد از پرداخت مالیات نیز معاف هستند.
فرماندار مه ولات گفت: پیشتر برای خرید زمین در ناحیه صنعتی این شهرستان متقاضی می بایست 20 درصد بهای زمین را نقد و بقیه را در اقساط 36 ماهه پرداخت می کرد اما با پیگیری صورت گرفته، متقاضیان هم اینک می توانند تنها پنج درصد قیمت زمین را به قیمت هر مترمربع 170 هزار ریال با اقساط 48 ماهه پرداخت کنند.
وی افزود: همچنین با هدف تشویق و ترغیب سرمایه گذران و متقاضیان اشتغال، در آینده نزدیک با فراخوان پیمانکار دو سوله کارگاهی 200 مترمربعی در ناحیه صنعتی مه ولات برپا می شود. 10 درصد قیمت تمام شده سوله در زمان تحویل از متقاضی دریافت و بقیه به صورت اقساط 48 ماهه توسط سرمایه گذار پرداخت می شود.
ناحیه صنعتی مه ولات با مساحت 106 هکتار در کیلومتر 22 جاده مه ولات به تربت حیدریه واقع است. فیض آباد مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در فاصله 207 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
7079/9878/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.