محمدرضا کلایی شنبه شب در مراسم تکریم و معارفه شهرداران قدیم و جدید مشهد افزود: گفت و گوی بین نهادی، بین نسلی و بین جریانی، کم هزینه ترین روش برای مبارزه با تضادها و حل مشکلات است و در این راه باید در کنار مردم باشیم و اعتماد آنها را جلب کنیم.
وی اظهار داشت: برای توسعه این کلانشهر از همه مسئولان در حوزه مدیریت شهری طلب کمک دارم و می کوشم در مسیر توسعه شهر از تمام ظرفیت ها استفاده کنم.
شهردار پیشین مشهد نیز در این مراسم گفت: در 14 ماه خدمت در مشهد هیچیک از مسئولان استانی به هیچ درخواست بنده پاسخ منفی ندادند و همکاری خوبی با مدیریت شهری داشتند.
قاسم تقی زاده خامسی افزود: 2 سال دیگر فرصت برای مدیریت شهری فعلی مشهد باقی نمانده که امیدوارم شهردار جوان در این 2 سال حال مردم را بهتر کند.
در این مراسم از خدمات قاسم تقی زاده خامسی شهردار قبلی مشهد قدردانی و محمد رضا کلایی به عنوان شهردار جدید این کلانشهر معرفی و حکم وی که از سوی وزارت کشور صادر شده است توسط معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اعطا شد.
تقی زاده خامسی از شهریور پارسال تا آذر ماه امسال شهردار مشهد بود که با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، با رای شورای شهر مشهد سکان این کلانشهر به معاون مالی، اداری وی، محمد رضا کلایی سپرده شد.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.