مسعود مهدیزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مه ولات گفت: سیاست این شرکت برای رفع مشکلات فراروی سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال پایدار و توسعه، کمک به تقویت زیرساخت های شهرک های صنعتی است.
وی پیگیری مباحث زیست محیطی را از اولویت های برنامه ای سازمان متبوع خود خواند و افزود: در این مسیر طرح ارتقا و توسعه تصفیه خانه چرمشهر مشهد، تصفیه خانه سبزوار و کاشمر و طرح توسعه تصفیه خانه واحدهای تولیدی و صنعتی فعال در شهرک های صنعتی چناران در دست اقدام و پیگیری است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه در این استان، شهرک ها و نواحی صنعتی، مشمول دریافت تسهیلات توسعه اشتغال روستایی شناخته شده اند، گفت: با توجه استانداری خراسان رضوی، ناحیه ها و شهرک های صنعتی شهرستان های مرزی هم مشمول دریافت این اعتبارات شدند.
مهدیزاده گفت: 48 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد که هم اکنون در 40 شهرک و ناحیه در حال واگذاری زمین هستیم و در بحث تامین زیرساخت ها هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
وی گفت: پس از مشهد، بیشترین استقبال سرمایه گذاری در شهرستان های نیشابور، فریمان، سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر و گناباد است.
وی افزود: در کلات و تربت حیدریه کارگاههای کوچک ساخته شده که پس از آن برنامه ساخت این کارگاهها در شهرستان مه ولات آغاز می شود و اگر فضا و حضور مردم در این ناحیه چشمگیر باشد، آماده توسعه فعالیت آن در این مناطق هستیم.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7079/9878/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.