حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح یک مزرعه مدرن پرورش مرغ مادر گوشتی در شهرستان فریمان استان خراسان رضوی افزود: بسیاری از ایثارگران در این بنیاد و سازمان ‌های تابعه آن مشغول خدمت هستند و علاوه بر اینکه در سال ‌های اخیر تاکید بر عدم استفاده از بازنشستگان بوده است بسیاری از ماموران به خدمت نیز از این بنیاد ترخیص شده و به سازمان‌ های خود بازگشته‌ اند تا زمینه اشتغال تعداد بیشتری از ایثارگران فراهم شود.
وی اظهار داشت: گرچه این بنیاد وظایف مختلف در حوزه فرهنگی و خدمت به ایثارگران بر عهده دارد ولی از طریق سازمان اقتصادی کوثر نیز برخی اهداف خود را دنبال می‌ کند و از جمله در پروژه اخیر ظرفیت ‌های خوبی برای اشتغال ایثارگران فراهم شده است.
وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به این انقلاب به عنوان پدیده‌ ای نوین در عصر معاصر بپردازیم گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ های متعدد دشمنان از جمله ترورهای گسترده، جنگ تحمیلی و تحریم ‌های اقتصادی و انواع دیگر دسیسه‌ های دشمنان ادامه داشته است لذا ایران اسلامی همواره باید خود را آماده نگه دارد.
حجت الاسلام شهیدی با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران افزود: امروز نیز باید مانند روزهای دفاع مقدس همه در هر موقعیتی که هستند به میدان بیایند و هر قدمی که می‌ توانند برای مبارزه در این جنگ تمام عیار بردارند تا از این وضعیت پیروزمندانه عبور کنیم.
در این مراسم مجموعه مدرن پرورش مرغ مادر گوشتی در قالب شرکت زنجیره ای تولید محصولات پروتئینی شمال شرق بهره برداری شد.
این شرکت از ادغام سه مجموعه مرغداران توس، خوراک دام و طیور مشهد و مرغ مادر دیزباد شکل گرفته و از شرکتهای تابعه سازمان اقتصادی کوثر است.
بخشی از فعالیتهای اقتصادی بنیاد شهید و امورایثارگران در قالب مجموعه اقتصادی کوثر انجام می شود.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.