رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد در این مراسم گفت: این مدارس با مجموع وسعت هزار و 122 متر مربع در روستاهای بیلند و مند از این شهرستان ساخته و دایر شده اند.
هادی محمدپور افزود: از این میان مدرسه 9 کلاسه پسرانه افتخار روستای مند با هزینه 10 میلیارد ریال و مشارکت دکتر محمود افتخارزاده یکی از پزشکان گنابادی مقیم تهران و نیز نوسازی مدارس احداث شد.
وی گفت: مدرسه شش کلاسه امام جعفر صادق(ع) روستای بیلند گناباد هم در وسعت 422 مترمربع با صرف اعتبار هفت میلیارد ریال به صورت کامل با مشارکت یکی از خیران گنابادی ساخته شده است.
روستاهای مند و بیلند با حدود 10 هزار نفر جمعیت در فاصله چهار و پنج کیلومتری شمال شرقی گناباد واقع هستند. 22 طرح نوسازی مدارس با اعتبار 500 میلیارد ریال طی سه سال اخیر با همراهی دولت و جلب مشارکتهای خیران در گناباد اجرا شده که 68 میلیارد ریال آن مربوط به یک سال اخیر بود و 17 طرح نیز هم اکنون با اعتبار هفت میلیارد ریال در حال اجرا است.
هزار و 852 فرهنگی در هزار و 31 کلاس درس و 274 مدرسه عهده دار آموزش 17 هزار دانش آموز در مناطق شهری و روستایی گنابا هستند. گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.