محمد سنجری روز سه شنبه در سفر به مه ولات طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با عملیاتی شدن 'بسته فراگیر اشتغال' زمینه ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان جویای کار دارای تخصص و مهارت فراهم می شود.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاهها نقش بسیار مهمی در تربیت نسل کارآفرین جامعه دارند و نگاه خانواده ها نیز باید به سمت و سوی کارآفرینی و مهارت آموزی فرزندانشان تغییر یابد زیرا داشتن تخصص و مهارت تنها راه برون رفت از مشکلات فرارو در بخش اشتغال است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی همچنین گفت: طی امسال تاکنون در بخش اشتغال روستایی این استان 427 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شد و 291 میلیارد تومان آن ابلاغ شده است. از این میزان اعتبار نیز تاکنون 265 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و زمینه اشتغال 12 هزار نفر از افراد جویای کار در مناطق روستایی فراهم گردیده است.
وی همچنین اظهارداشت: در چارچوب اشتغال روستایی، رونق اقتصادی و تولید در روستاها برای شهرستان مه ولات از محل صندوق توسع ملی در مرحله نخست 2.5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.
سنجری افزود: تاکنون پنج میلیارد تومان از این میزان اعتبار در مه ولات جذب و زمینه اشتغال 200 تن از افراد جویای کار فراهم شده است.
فیض آباد مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در فاصله 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7079/9878/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.