مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۱۱۲ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون در این استان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا، محمد سنجری در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان اظهارکرد: برنامه هدف‌گذاری شده استان برای ایجاد اشتغال در دومین سال از برنامه توسعه ۱۱۰ هزار اشتغال جدید است که تاکنون ۱۱۲ هزار شغل ایجاد شده است.

وی  با بیان اینکه برنامه‌ریزی انجام شده بر اساس تقسیم کار بین ۳۲ دستگاه اجرایی استان بوده است  افزود: این فرصت های شغلی توسط دستگاه‌های اجرایی نظیر بنیاد مسکن، صنعت، معدن و تجارت، فناوری و اطلاعات، راه و شهرسازی، مراکز کاریابی و بنگاه‌های تولیدی ایجاد شده است.

سنجری تصریح کرد: ۳۴ هزار و ۲۷۲ فرصت شغلی از میزان اشتغالزایی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و۳۰ هزار و ۱۲۴ فرصت شغلی توسط راه و شهرسازی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین اشتغالزایی ایجاد شده سال‌جاری توسط صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن بوده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر پنج‌دستگاه اجرایی بالاترین اشتغالزایی را نسبت به تعهدشان داشته‌اند که شامل بنیاد مسکن، صنعت و معدن، بیمه سلامت، فرهنگ ارشاد و صندوق کار آفرینی هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مشهد با ایجاد ۶۱ هزار و ۶۶۱ فرصت شغلی بیشترین اشتغالزایی را در بین شهرستان‌های استان داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.