به گزارش ایرنا، تیم پدیده که یک هفته است صدرنشینی لیگ برتر را با تفاضل گل کمتر به سپاهان واگذار کرده امروز با انگیزه کسب سه امتیاز و با اتکا به ورزشگاه مملو از هوادار این تیم پا به میدان گذاشت و در دقایق نخست بازی با ضربه امین قاسمی زاده به گل نخست دست یافت.
مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز که در فصل گذشته هدایت تیم پدیده را بر عهده داشت تیم خود را بازیابی کرد و در دقیقه سه به وسیله پیمان بابایی به گل تساوی رسید.
پنج دقیقه بعد حسین مهربان پدیده را به گل دوم رساند و نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود میزبان به پایان رسید.
در نیمه دوم مهاجری و گل محمدی سر مربیان این 2 تیم به اجرای برنامه های خود پرداختند تا اینکه محمد حسین کنعانی زادگان از تیم ماشین سازی تبریز در دقیقه 52 توپ را وارد دروازه پدیده کرد تا 2 تیم برابر شوند.
با توجه به رایگان اعلام شدن تماشای این دیدار 20 هزار و 200 هوادار برای دیدن این بازی به ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آمده بودند.
قضاوت این دیدار را که در چند صحنه با اعتراض گلمحمدی و بازیکنان پدیده و هواداران تیم مشهدی همراه شد، موعود بنیادی فر با کمک داوری حسن یوسفی و رضا قیم برعهده داشت.
در پایان بازی کنعانی زادگان از تیم ماشین سازی تبریز با درآوردن پیراهن خود موجب تحریک بازیکنان پدیده و درگیری بین چند بازیکن و کادر فنی از این 2 تیم در مستطیل سبز گردید.
با این تساوی تیم پدیده با 30 امتیاز و یک بازی کمتر از سپاهان دوباره به صدر جدول لیگ برتر فوتبال دست یافت هرچند تداوم این صدر نشینی به بازی روز یکشنبه 18 آذر تیم های سپاهان و پرسپوپولیس در اصفهان بستگی دارد.
ماشین سازی تبریز نیز با 13 امتیاز در جایگاه دوازدهمی لیگ برتر قرار دارد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.