به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه فردوسی، دکتر محمد کافی در دیدار با سرپرست شهرداری مشهد افزود: هم اکنون هزار و 670 دانشجوی خارجی از 21 کشور در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
وی اظهار داشت: دانشگاه باید روز به ‌روز وابستگی خود را به دولت کمتر کند و بیشتر به نهادهای مردمی و دیگر سازمانها متکی شود که یکی از این نهادها شهرداری است.
وی گفت: ظرفیتهای دانشگاه فردوسی مشهد محدود به استادان نمی ‌شود بلکه شرکتهای دانش ‌بنیان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی آن توانایی حل بسیاری از مشکلات و نیازهای شهر را دارند.
کافی همچنین از انتخاب فرد جوان به عنوان سرپرست شهرداری مشهد ابراز خرسندی کرد.
سرپرست شهرداری مشهد هم در این دیدار با ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه فردوسی گفت: یکی از برنامه‌ های شهرداری مشهد حضور در رقابت بین کلانشهرهاست که برای این منظور باید سرمایه ‌های خود را تقویت کند.
محمدرضا کلایی افزود: شهرداری مشهد در بسیاری از این موارد باید با دانشگاه همکاری نماید و دانشگاه فردوسی هم می تواند روی عملیاتی بودن شهرداری مشهد حساب باز کند.
در این نشست در زمینه برج علم و فناوری، نمایشگاه دائمی، ورزش، فرهنگ ‌سازی، المانهای علمی، دوره‌ های آموزشی، رشته‌ های تقاضا محور و توسعه فناوری اطلاعات نیز بحث و گفت و گو شد.
1922/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.