حجت الاسلام حسین معصومی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این بیمه تکمیلی این ایثارگران بر عهده بنیاد شهید بود اما چون این بنیاد فرزندان آنان را بیمه نمی کرد لذا ایثارگر مجبور بود خود را از طریق دستگاه اجرای محل خدمت خود زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دهد تا فرزندانش نیز از این بیمه استفاده کنند که با این اقدام بیمه تکمیلی توسط بنیاد شهید بی فایده و زاید می نمود.
وی اظهار داشت: برای رفع این مشکل بر اساس مصوبه دولت قرار بر این شد شاغلین ایثارگر دستگاه های اجرایی از طریق ادارات محل خدمت خود زیرپوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند لذا بنیاد شهید از اول آبان ماه امسال همکاری خود را با بیمه دی به عنوان بیمه تکمیلی قطع کرد.
وی گفت: براین اساس بیمه تکمیلی فرزندان شهدا و جانبازان شاغل و بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان بر عهده دستگاههای محل اشتغال آنان قرار گرفت و این امر به همه ادارات نیز ابلاغ شد.
حجت الاسلام معصومی افزود: برخی سازمان ها نسبت به بیمه تکمیلی کارمندان ایثارگر خود اقدام کرده اند ولی برخی دیگر از ادارات اعلام کرده اند در این زمینه مشکل اعتباری دارند.
وی ابراز امیدواری کرد این مشکل با مساعدت مسئولین استان و مدیران کل دستگاههای مربوطه رفع شود.
بنیاد شهید خراسان رضوی 308 هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان را زیر پوشش دارد.
این استان 17هزار و 221 شهید ، 43 هزار و 219 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
3221/9869 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.