مدیر گردشگری و امور زیارت شهرداری مشهد گفت: جشنواره زمستانه مشهد از 20 آذر با هدف ارائه تخفیف و رونق گردشگری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، نرگس شالچیان گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های اولیه، جشنواره زمستانه با مشارکت اصناف، مراکز اقامتی و مجموعه‌های گردشگری در مشهد برگزار می‌شود تا زائران به جای ایام پیک سفرها در یکی از خلوت‌‌ترین فصل‌های پایتخت معنوی ایران‌ راهی این کلانشهر شوند.

شالچیان افزود: با ارائه تخفیف‌های صنفی و گردشگری، هم زائران سفر ارزان‌تری را تجربه می‌کنند، هم بخشی از منافع گردش اقتصادی عاید فعالان حوزه کسب و کار خواهد شد و هم ظرفیت مجموعه‌های اقامتی بیش از گذشته اشغال می‌شود.

وی زمان این جشنواره را یک یا دو و حتی سه ماه اعلام کرد و گفت: علاوه بر اینکه مشهد به علت وجود بارگاه‌ منور حضرت رضا (ع) یکی از مقاصد گردشگری معنوی به شمار می‌رود، دارای ظرفیت‌های بسیار خوب تولیدی است که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای جذب گردشگر استفاده کرد.

مدیر گردشگری و امور زیارت شهرداری مشهد از برگزاری جلسات هماهنگی با اتحادیه‌های صنفی، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و فعالان گردشگری و هتلداری خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با جلب نظر فعالان حوزه کسب و کار و ارائه تخفیف‌های مناسب، گردشگران و زائران را برای سفر چند‌روزه به مشهد در ایام غیرپیک تشویق کنیم.

به گفته وی، همچنین برای ارائه تخفیف‌های جشنواره‌ای با هیات مدیره چند مجتمع بزرگ تجاری در مشهد هم رایزنی و مطابق نظر بخش‌های مختلف حوزه گردشگری، طرح اولیه تدوین شده است.

مدیر گردشگری و امور زیارت شهرداری مشهد افزود: با یکی از بانک‌ها رایزنی شده است تا برای تسهیل شرایط سفر به مشهد به متقاضیان حضور در پایتخت معنوی ایران در ایام برگزاری جشنواره زمستانه، تسهیلات ارزان‌‌قیمت اعطا کند.

شالچیان در پایان گفت: مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات گردشگری مانند دفاتر خدمات مسافرتی، پارک‌های آبی و موزه‌ها هم می‌توانند در برگزاری این جشنواره به مدیریت شهری کمک کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.