محمدرضا کلایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شهریور پارسال که شهرداری را تحویل گرفتیم شهرداری مشهد حدود 60 میلیارد ریال بدهی داشت لذا تلاش شد تعیین تکلیف شوند. با اقدامات صورت گرفته هم اینک شهرداری مشهد بدهی معوق ندارد.
وی بدهی معوق شهرداری مشهد را مربوط به سالهای 1393 تا 1395 ذکر و بیان کرد: بخشی از بدهیهای بانکی نیز با اخذ مطالبات دولت تسویه شد. همچنین از ابتدای امسال تاکنون شهرداری وام جدید دریافت نکرده و مبلغ جدیدی به بدهیهای شهر مشهد اضافه نکردیم.
شهردار مشهد ادامه داد: چنانچه مطالبات دولتی تا پایان امسال محقق شوند، مشهد از دردسرهای بدهی بطور کامل رها می شود.

* عمل در چارچوب قانون
وی همچنین گفت: نظارت شورای شهر مشهد بر عملکرد شهرداری امری مثبی است. با حقوق مردم سر و کار داریم و باید در چارچوب قانون عمل کنیم. کلانشهر مشهد به قدری قدرتمند است که با استفاده از ظرفیتها و فرصتها و کمی اخلاص و پرکاری می توان به بهترین نحو آن را ادراه کرد.
کلایی افزود: زیرساختهای فنی و سرمایه های زیست محیطی، علمی و فکری، سرمایه دموکراتیک، شفافیت و پاسخگویی را باید در کلانشهر مشهد افزایش دهیم، سرمایه فرهنگی نیز با محوریت امام رضا (ع) باید توسعه یابد.
کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد سالانه پذیرای حدود 30 میلیون زائر و گردشگر است. یک سوم جمعیت این کلانشهر در 66 پهنه در حاشیه شهر زندگی می کنند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.