به گزارش روز یکشنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در مراسم تودیع و معارفه 2 مدیر کل این استان افزود: قانون، پیمان و الزامی است که همه خود را ملزم به اجرای دقیق آن می دانیم، همه مکلف و موظف هستیم بر اساس آموزه های دینی و تکالیف انقلابی خود به قانون احترام بگذاریم.
وی اظهار داشت: هر یک از مسئولان بازنشسته پس از این هم در هر کجا که باشند خود را سربازان نظام و انقلاب و ملت می دانند و تلاش خود را برای اعتلا و پیشرفت کشور و استان انجام می دهند.
وی گفت: همه باید تمام تلاش خود را برای سربلندی و عزت کشور و نظام که امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای آن زحمات بسیار کشیده و شهدا برای آن خون دادند، به کار گیریم.
استاندار خراسان رضوی با انتقاد از برخی بداخلاقی ها و حرکات ناپسند در ارتباط با قانون منع بکارگیری بازنشستگان افزود: موارد معدودی از برخوردهای توهین آمیز نسبت به چهره های پیشکسوت و مسئول رخ داده که برخی سعی می کنند اینگونه رفتارها را با عنوان انقلابی گری توجیه نموده و به صورت کلیپ و نظایر آن در فضای مجازی منتشر کنند.
وی اظهار داشت: این بداخلاقی ها هیچ ارتباطی با انقلابی بودن ندارد ضمن آنکه الگوی ما و انقلاب ما سنت و اخلاق نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه طاهرین (ع) است.
وی گفت: امروز زمان آزمون و خطا نیست و تلاش بر این است که مدیران و مسئولانی جایگزین بازنشستگان شوند که تخصص، سلامت، تجربه، انگیزه و برنامه لازم برای انجام امور را داشته باشند تا بتوانند چرخ توسعه کشور و امور جامعه را مطابق با نیازهای کشور و ملت در این شرایط سخت به حرکت درآورند.
در این مراسم از تلاش ها و خدمات علی پیروز مدیر کل حراست استانداری خراسان رضوی طی پنج سال مسئولیت در این سمت و محمد عجمی مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری طی هشت سال مدیریت قدردانی شد و اسماعیل محمدخانی به عنوان سرپرست اداره کل حراست و حسین احمدی به عنوان سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی معرفی گردید.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.