به گزارش ایرنا، حامد قربانی روز شنبه در نشست ستاد اقامه نماز گناباد افزود: مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان باید به برگزاری نمازهای جماعت در ادارات تابعه خود اهتمام داشته و این نمازها به صورت منظم اقامه شود.
وی از مسئولان دستگاههای اجرایی خواست علاوه بر حضور پر رنگ در نمازهای جمعه از این فرصت برای بررسی مسائل و مشکلات مردم استفاده کنند.
وی بهره گیری از ظرفیت خیران و تشکلهای مردم نهاد را حلقه مفقوده ترویج اقامه نماز در گناباد ذکر کرد و خواستار هم افزایی بیشتر در این زمینه شد.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد هم ترویج فرهنگ اقامه نماز را مولفه مهم برای مصون سازی جامعه و نوجوانان و جوانان در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن دانست و گفت: هراندازه برای این امر تلاش شود، مسائل و مشکلات فرهنگی و بی بند و باری نیز به همان نسبت کاهش می یابد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد هم گفت: در 103 مسجد مناطق شهری و روستایی این شهرستان نماز جماعت و در 30 مسجد از این تعداد نماز جماعت در سه وعده اقامه می شود.
حجت الاسلام محمدرضا رحمانی با اشاره به برپایی نماز جماعت در 140 اداره و مدرسه گناباد، بر توجه بیشتر به تامین حق الزحمه معوقه ائمه جماعات آنها تاکید کرد.
وی افزود: با وجود قرار گرفتن گناباد در نقطه ورودی استان خراسان رضوی، وضعیت نمازخانه های جاده ای این شهرستان به ویژه در مناطق عمرانی، نجم آباد و گردنه کلات مناسب نیست و توجه بیشتر مسئولان ذیربط را می طلبد.
شهرستان 88 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.