نرگس شالچیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد برای خدمت رسانی به زائران رضوی ساماندهی شده اند و چهار هزار نفر نیز در اختیار سایر دستگاه ها نظیر جمعیت خدمتگزار زائران پیاده رضوی قرار گرفته اند.
وی اظهار داشت: سال گذشته سامانه میزبانی از زائران با عنوان خادمان افتخاری نامگذاری شده بود که یک نوع ابهام را برای شهروندان ایجاد کرد و افرادی که در این سامانه ثبت نام یا تماس می گرفتند تصورشان این بود که قرار است خادم افتخاری حرم مطهر رضوی شوند.
وی گفت: برای رفع این ابهام امسال با نگاه کیفی سازی خدمت به زائران رضوی این سامانه به شهروند مهمان نواز تغییر نام داده شد.
شالچیان افزود: هدف از این اقدام حضور خودجوش مردم در خدمت رسانی به زائران دهه پایان صفر است.
وی اظهار داشت: شهروندان از طریق شماره تلفن 3135، ارسال عدد هشت به شماره پیامک 1000181، مراجعه حضوری به معاونت های فرهنگی و اجتماعی مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد یا مراجعه به سایت mashhadisho.ir می توانند در این طرح مشارکت داشته باشند.
تاکنون بیش از 2 میلیون زائر برای شرکت در مراسم روزهای پایانی صفر وارد مشهد شده اند که پیش بینی می شود این تعداد به پنج میلیون نفر افزایش یابد.
در دهه پایانی ماه صفر پارسال چهار میلیون و 700 هزار زائر به مشهد سفر کردند که بیش از 400 هزار نفر آنها زائرین پیاده بودند.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.