تورج همتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این چارچوب 60 مورد اخطار رفع آلایندگی برای واحدهای تولیدکننده آلودگی بیش از حد مجاز، صادر شده است.
وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال به منظور نظارت بر عملکرد و نحوه کار آزمایشگاههای معتمد 108 نوبت نظارت از مکان پایش آلودگی انجام شده است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در این مدت همچنین بر اساس نمونه برداریهای صورت گرفته 310 نمونه در بخشهای فاضلاب و هوا در آزمایشگاههای اداره کل آزمون و بالغ بر 1500 پارامتر آلاینده در این نمونه ها سنجش، ثبت، گزارش و پیگیریهای مقتضی قانونی آنها اعمال شده است.
وی به فعالیت 20 آزمایشگاه معتمد محیط زیست در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: هم راستا با سیاستهای دولت در استفاده از توان بخش خصوصی متقاضیان فعالیت در قالب آزمایشگاههای معتمد سازمان حفاظت محیط زیست در خراسان رضوی پس از طی فرآیند جامع و انجام آزمونهای لازم توسط گروه از کارشناسان این اداره کل، فعالیت خود را آغاز می کنند.
همتی افزود: بر این اساس طی نیمه نخست امسال چهار مورد صدور، سه مورد ارتقاء و سه مورد تمدید گواهینامه برای آزمایشگاههای معتمد در خراسان رضوی ثبت و اجرایی شده است.
شش هزار واحد صنعتی در سطح خراسان رضوی فعالیت دارند.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.