به گزارش ایرنا یکی از استادان حوزه علمیه و دانشگاه تهران در این همایش گفت: آمریکا و ایادی سرسپرده اش به دنبال موجه جلوه دادن اقدامات استکباری خود در جامعه ما هستند که افزایش بصیرت عمومی در برابر ترفند های آنها ضروری است.
فروغ نیلچی زاده افزود: مهمترین ترفند آمریکا و عواملش این است که چنین وانمود کند که این کشور با ما دشمنی ندارد.
وی اظهار داشت: دشمنان و در راس آنها آمریکا قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ دشمنی علیه کشور و ارزشهای اسلامی دریغ نکردند.
وی گفت: استکبار ستیزی مهمترین اصل انقلاب اسلامی است و به تعبیر امام خمینی (ره) باید برابر ددمنشی های آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ایستادگی کرد.
نیلچی زاده افزود: 13 آبان روز مبارزه با استبکار جهانی به سرکردگی آمریکاست و آحاد مردم از جمله دانش آموزان در این روز با حضور گسترده خود در راهپیمایی خط بطلان بر سیاستهای خصمانه دشمنان می کشند و حمایت خود را از آرمانهای انقلاب اسلامی اعلام می کنند.
وی همچنین از ترویج عفاف و حجاب به عنوان یک ضرورت در حفظ ارزشها و مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان یاد کرد و اظهار داشت: آحاد مردم و بانوان در این زمینه وظیفه حساس بر عهده دارند.
وی ادامه داد: حجاب به پیشرفت دختران در جامعه اسلامی کمک کرده و آنان را در انجام رسالتشان موفق و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می گذارد.
شهرستان 88 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.