آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم امام رضا (ع) افزود: اکنون آمریکا به خیال خود و از سر استیصال می خواهد بار دیگر تحریمهای ناجوانمردانه را به ملت ایران تحمیل کند اما همه به یقین این کلام وحی گونه امام راحل رسیده اند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی ادامه داد: این سخن و نظر من نیست، یک آقایی با نام فرانس ژیرس که از او به نام استاد دانشگاه جنگ یاد می شود در مقاله ای نوشته است ایران قدرت آن را دارد که اگر جلوی صدور نفتش گرفته شود نگذارد یک قطره نفت از خلیج فارس صادر شود.
امام جمعه مشهد گفت: این شخص می نویسد تمام تنگه هرمز مین گذاری شده که کنترل آن دست نیروی دریایی ایران است. ایران همان روز نخست می تواند سه نفتکش عبوری عربستان را مصادره و تمام سکوها و فرودگاهها کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را ظرف کمتر از 30 دقیقه نابود کند. از سوی دیگر انصارالله نیز می تواند پالایشگاه آرامکو عربستان را با موشک نابود کند. در این حالت با فلج شدن کشورهای عربی قیمت نفت به بشکه ای بیش از 400 دلار خواهد رسید.
وی افزود: این آقا که برخی می گویند رئیس اتاق جنگ ناتو است اینگونه قدرت موشکی ایران را ترسیم می کند. حالا درک می کنیم که دشمن چرا از قدرت دفاعی ما که همه در زیر سایه مدیریت کار آمد مقام معظم رهبری پدید آمده می ترسند و در می یابیم دولتها و مجلسهای گذشته اگر به توصیه های رفاهی اقتصادی آقا توجه کرده بودند الان کجای کار بودیم که توجه نکردند.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: آمریکا بار دیگر در صدد حیله جدیدی است گرچه به گفته امام راحل هیچ غلطی نمی تواند بکند ولی به جامعه شوک وارد می شود اما اقدامات و پدافند دولتیان و مجلسیان چیست؟ در شرایط خطیر و ویژه سه وزیر تازه نفس آورده اند که اگر از اوضاع خبر ندارند به درد نمی خورند و اگر خبر دارند به مردم بگویند چه برنامه ای دارند.
وی همچنین گفت: شیعه استکبارستیزی را از زینب(س) به ارث برده و میراثدار آن است. یزید می خواست با جنایت عاشورا صدای اهل بیت(ع) را خاموش کند اما با رفتار و خطبه های حضرت زینب(س) خود را در آن کاخ باشکوه ذلیل و کوچک دید و از سر استیصال برای اینکه صدای زینب و اثر کلام حق وی را قطع کند چوب بر دهان و لبهای سر بریده امام حسین(ع) زد.
6070/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.