رمضانعلی سبحانی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سند الگوی پیشرفت برنامه ای جامع در مسیر چشم انداز جمهوری اسلامی است و انقلاب اسلامی را در ابعاد مختلف در مقابل توطئه دشمنان مصون می کند.
وی اظهار داشت: در این سند به هویت ایرانی اسلامی، تاریخ و فرهنگ غنی کشور توجه شده تا با حفظ اصالت و تکیه بر این فرهنگ غنی جنگ نرم فرهنگی دشمن کارساز نباشد.
نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی افزود: سند الگوی پیشرفت با بکارگیری و توجه به اقتصاد درونزا و مبتنی بر اقتصاد مقاومتی استقلال اقتصادی برای کشور به وجود می آورد و ما را مقابل نوسانات و تحریم دشمن ایمن می کند.
وی ادامه داد: این سند در موضوع فرهنگی و اجتماعی هویت ایرانی اسلامی را یادآور شده تا با افزایش نشاط اجتماعی و مشارکت جلوی گسست خانوادگی و بین نسلی گرفته شود.
او گفت: سند الگوی پیشرفت سندی بالادستی، عملیاتی و زودبازده است. موفقیت اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است با همکاری همه دستگاههای اجرایی، مراکز علمی، دانشگاهی، نخبگان و جوانان محقق می شود.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.